irisbosman.reismee.nl

De eerste stageweken

¡Hola!

Bij deze maar weer eens even een update. Mijn eerste twee weken stage zitten erop en ik ben blij met het bedrijf waar ik terecht ben gekomen.  De begeleiders van stage zijn heel aardig en denken ook echt mee. Zij willen ook graag dat we doen wat we leuk vinden dus dat is wel fijn. De eerste week bestond vooral uit kennismaken met het bedrijf en deze week ben ik zelf ook meer aan de slag geweest. We zijn bezig geweest met onderzoek om straks een telecomcampagne in de UK op te zetten. Alles is nog even bekijken hoe het moet en wat nou echt leuk is, maar m'n stage moet hier zeker goed komen! Verder zijn we elke vrijdag vrij, dus het is heerlijk dat ons weekend op donderdag al begint.

Ondertussen heb ik ook wat meer van de stad gezien en zijn we de eerste weekenden uitgeweest. We hebben ergens tapas gegeten, zijn naar Crystal Palace in Retiro park geweest. We hebben de zonsondergang gezien met uitzicht over de stad en vanaf een rooftop bar. Erg mooi allemaal! Ook het uitgaan is erg leuk, wel duurder dan in Nederland en het begint en eindigt ook echt wel later dan in Nederland. De eerste tickets hierheen zijn geboekt en ik heb nu al zin om deze dingen aan het bezoek te laten zien!

Verder is het weer hier al wel tegengevallen. Dit hele weekend heeft het geregend en vorige week heeft het ook al geregend. Het lijkt erop dat het volgende week nog wel opknapt, dus daar hoop ik maar op! Nu ik in Spanje zit, wil ik toch ook wel graag mooi weer! 

Liefs Iris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!