irisbosman.reismee.nl

Salsa, Toledo & Real Madrid

¡Hola!

Het is alweer even geleden dat ik wat geschreven heb, dus bij deze weer een update van de laatste weken.

Twee weken terug heb ik salsa gedanst, ik wist dat dat elke maandag gegeven werd en nu ik in Spanje woon vond ik dat ik dat toch wel een keer moest proberen. Heel leuk om een keer gedaan te hebben! Maar voor iedereen die denkt dat je dan een knappe Spanjaard als danspartner krijgt, helaas heb ik gemerkt dat dat niet zo is. Het was wel leuk om eens geprobeerd te hebben, maar we houden het bij 1 keer. 

Verder heb ik het treinstation uit Las Chicas del Cable (serie) bezocht, wat nu een tropische tuin is. Ook heb ik het paleis van Madrid en de Almudene-kathedraal gezien, ben ik naar een foodhall geweest en afgelopen weekend ben ik naar Toledo geweest. Toledo is een oude stad in de buurt. Van veel mensen hadden we gehoord dat we daar zeker eens heen moesten gaan, dus is dat er afgelopen weekend van gekomen. Het was inderdaad een mooie stad! Allemaal oude gebouwen en bij zonsondergang zijn we naar een uitzichtspunt over de stad gegaan. Heel mooi allemaal! Wat wel gek was, was dat het op sommige plekken helemaal stil was. Bij ons huis is er altijd geluid en het was vreemd dat dat hier ineens niet zo was. Ook zijn we afgelopen weekend nog weer naar het park geweest, want gelukkig is het hier nu toch beter weer, zondag was het 30 graden en van mij mag dat nog wel even blijven! En ook niet te vergeten, gisteren ben ik naar Real Madrid tegen Club Brugge geweest. Een van de huisgenoten had twee kaartjes van stage gekregen en na geloot te hebben had ik het tweede kaartje! Heel gaaf in zo'n groot stadion en niet dat ik veel verstand van voetbal heb, maar het was ook echt wel een leuke wedstrijd om te zien!

Verder gaat stage ook goed, de eerste schoolopdracht is al ingeleverd en op stage zijn ze blij dat wij er zijn. Afgelopen donderdag mochten we, omdat we er al een maand zijn en ze blij zijn met wat we doen, op kosten van Selectra gaan lunchen! We hebben een menu van de dag genomen en dan krijg je echt heel veel te eten. Als voorgerecht had ik paella en als hoofdgerecht bief. In het centrum heb je als hoofdgerecht het bord paella dat ik hier als voorgerecht kreeg. Sowieso krijg je buiten het centrum veel te eten, ook als je alleen wat gaat drinken. In het centrum wordt er vaak een schaaltje chips bij gezet, maar toen we met werk wat buiten het centrum gingen drinken, bleef de tapas maar komen. Aardappels, tortilla’s, chips, nootjes, echt van alles. Heel anders dan in Nederland dus, maar zeker niet verkeerd! ;)

Liefs, 

Iris


Reacties

Reacties

Klari

Leuk Iris dat je het zo naar de zin hebt. En wat heb je al mooie dingen gezien. Fijn dat we een stukje mee mogen reizen leuk verslag??

Anouk

Fijn dat je je al aardig thuis voelt, en wat een leuke foto’s madrid is echt een mooie stad, heel veel plezier en succes met je stage.
????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!