irisbosman.reismee.nl

Voorbereidingen

Lieve allemaal,

Het komt nu toch wel erg dichtbij! Nog 3 dagen en dan zit ik al in Madrid. Best spannend nu het zo dichtbij komt, maar ik heb er ook erg veel zin in. De komend tijd is het nog 30 graden in Madrid, dus dat went vast snel!

Ondertussen ben ik druk bezig met de laatste dingetjes. De laatste spullen halen en daarna hopen dat ik onder de 40 kg bagage blijf. Maar dat moet goed komen en anders kan er altijd wat achterna gestuurd worden of in oktober meegenomen worden.

Minder leuk is het dat ik sommige mensen nu vijf maand niet zie, maar een voordeel is wel alle leuke dingen die van tevoren geregeld werden. Zo ben ik als verassing wezen varen over de Vecht. Uit eten geweest met de ene kant van de familie. Een verrassingsfeestje van de vriendinnen en een barbecue met de andere kant van de familie. Super lief van iedereen en eigenlijk ook veel te gek!

Voor nu hou ik het hierbij, ik vind het nog best gek om iedereen zo op de hoogte te houden. Ik weet ook nog niet hoevaak ik wat wil gaan schrijven en misschien komt er wel helemaal niks van. Maar het leek me handig dat op deze manier gelijk iedereen meekrijgt wat ik een beetje doe en ik niet iedereen apart hoef te appen. Ik vergeet nu al te reageren dus laat staan als ik nog meer mensen op de hoogte moet houden.

Liefs Iris!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!